loader

Ściągacz do końcówek drążków

Ściągacz do końcówek drążków kierowniczych - cena

Ceny ściągaczy do końcówek drążków kierowniczych różnią się w zależności od producenta, materiału, z którego są wykonane oraz od ich wielkości. Nie bez znaczenia pozostaje też kraj pochodzenia i dostępność akcesoriów. Ceny mogą wahać się od 17 zł do nawet  300 zł za cały komplet ściągaczy. Dokonując wyboru warto kierować się nie tylko ceną, ale przede wszystkim jakością wykonania i trwałością ściągaczy. Warto zainwestować w narzędzia lepszej jakości, które dłużej będą służyć w każdym profesjonalnym warsztacie samochodowym, a także w prywatnym garażu pasjonata mechaniki. Sprzedawcy często oferują narzędzia w zestawach, dzięki czemu można kupić więcej sprzętu za niższą cenę. Sprawdź więcej na https://www.narzedzia-esklep.pl/ >>

Jaki ściągacz do końcówek drążków kierowniczych wybrać?

Stojąc przed wyborem ściągacza do końcówek drążków kierowniczych zawsze pojawia się pytanie, który ściągacz wybrać? Czym kierować się przy wyborze? Jakie cechy powinny mieć narzędzia, aby spełniały swoją rolę w warsztacie? Po pierwsze trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie, czy ściągacz będzie przeznaczony dla amatora-pasjonata, czy do profesjonalnego użytku w warsztacie samochodowym. W pierwszym przypadku wystarczy kupić ściągacz, który będzie pasować do naszego typu samochodu i będzie wykonany z trwałego materiału. Pozostały wybór to kwestia ceny oraz dostępności (często ściągacze dostępne są tylko na zamówienie i trzeba na nie czekać nawet kilka tygodni). Z kolei do profesjonalnego warsztatu mechanicznego warto wybrać ściągacz końcówek, który będzie pasował do wielu różnych modeli samochodów. Odpowiedni będzie również zestaw kilku różnych ściągaczy wraz z akcesoriami (często zapakowane są w podręczną walizkę, ułatwiającą przechowywanie narzędzi). Dokonując wyboru trzeba zwrócić uwagę na możliwość regulacji wysokości oraz szerokość widełek (szczęk). Porządny sprzęt powinien być wykonany z hartowanej stali chromowo-wanadowej (CrV), która jest odporna na uszkodzenia, antykorozyjna, odporna na ścieranie, utlenianie oraz na działanie wysokich temperatur. Jednym słowem - jest trwała. Równie istotną kwestią jest możliwość dopasowania końcówek do młotków pneumatycznych lub ręcznych, które mamy już w swoim warsztacie.

Uniwersalny ściągacz do końcówek drążków

Jeśli w dalszym ciągu nie możesz się zdecydować, który ściągacz do końcówek drążków wybrać, warto zainwestować w ściągacz uniwersalny, odpowiedni zarówno dla amatora, jak i profesjonalnego mechanika. Taki ściągacz z pewnością będzie miał regulowaną wysokość i będzie wykonany z trwałego materiału, co ułatwi pracę w warsztacie i zdecydowanie wpłynie na komfort pracy. Uniwersalny sprzęt sprawdzi się nie tylko przy serwisowaniu samochodów osobowych, ale również ciężarowych i dostawczych. Z pewnością będzie też dopasowany do pracy z młotkami ręcznymi i pneumatycznymi. Decydując się na uniwersalny ściągacz do końcówek drążków kierowniczych z pełną odpowiedzialnością możesz pożegnać klienta swojego warsztatu słowami "Będzie pan zadowolony".

Zobacz

Obróbka CNC znana też jako obróbka metali z wykorzystaniem skrawania pozwala nie tylko na zmianę kształtów, ale także właściwości fizycznych i chemicznych metali. To obecnie przykład najpopularniejszej z metod ich obrabiania. Można ją podzielić na kilka rodzajów, mamy więc do czynienia z obróbką cieplną, mechaniczną skrawaniem, cieplno-chemiczną oraz plastyczną. Każda...

I w tym roku zaczyna się walka o jeden z tych kredytów, które w minionych latach cieszyły się szczególną popularnością wśród przedsiębiorców. To jeden z największych przebojów wśród tych instrumentów, których zdanie polega na finansowanie firm. Trudno nie zauważyć tego, że żadne inne działanie nie rozpalało wyobraźni tak mocno, jak „kredyt technologiczny”...

​ Powłoka ceramiczna chroni lakier auta przed uszkodzeniami i zabrudzeniami. Jej trwałość zależy jednak od warunków eksploatacji. Czym więc jest i co daje w praktyce to zabezpieczenie karoserii? Czemu jej nałożenie może kosztować nawet aż 3000 zł? Powłoka ceramiczna - jak to działa? Powłoki ceramiczne, nałożone zewnętrznie na lakier sprawiają, że zostaje on...