Carrefour będzie otwierał kolejne sklepy pod marką Supeco. Jest to połączenie sprzedaży hurtowej i detalicznej. Choć koncept powstał po raz pierwszy w 2016 roku, to szybko się rozwija.
Carrefour będzie otwierał kolejne sklepy marki Supeco. To może być sygnał do większej ekspansji marki. Zastąpią one sklepy Carrefour, które zwykle były otwarte wcześniej.
Co to jest Supeco?
Supeco to strategia omnichannel Carrefoura. Sklepy tej marki oferują zarówno sprzedaż hurtową, jak i dyskontową, podobnie jak Makro czy Selgros Cash & Carry. Supeco skierowane jest do osób prywatnych, firm i osób prowadzących działalność gospodarczą w branży handlowej lub HORECA (skrót od HOtelarstwo. REstauracje. CAfe).
Uniwersalność formatu Supeco została doceniona przez polskich konsumentów i sklepy w krótkim czasie zdobyły duże grono lojalnych klientów. Realizując przyjętą strategię omnikanałowości dbamy o dywersyfikację kanałów sprzedażowych. Rozwijamy markę Supeco i konsekwentnie poszerzamy portfolio sklepów tego formatu o kolejne lokalizacje - cytując wiceprezesa i dyrektora operacyjnego Carrefour Polska.
Supeco będzie oferować produkty świeże i pakowane, a także kosmetyki, alkohole i chemię gospodarczą. Większość towarów będzie znajdować się na paletach. W Supeco będzie można również kupić towary w tradycyjnych ladach, a także warzywa i owoce. Regularne promocje organizowane są przez sieć w formacie "kup więcej za mniej". Sprawdź najnowsze promocje Supeco wchodząc na https://blix.pl/sklep/supeco/
Od 2016 roku Supeco ma swoją siedzibę w Polsce
Jak podaje InnPoland, koncept Supeco powstał w 2014 roku. Od tego czasu marka pojawiła się w Brazylii, Włoszech, Hiszpanii i Rumunii. Choć pierwsze sklepy Supeco zostały otwarte w Polsce w 2016 roku, rozwój marki przebiegał powoli. W ciągu kolejnych trzech lat otwarto trzy placówki. W tym roku otwarto czwartą placówkę. Supeco dostępne jest jeszcze w Jaworznie i Piekarach Śląskich oraz Tarnobrzegu i Tarnogardzie Gdańskim.
Carrefour tworzy kombinowany dyskont i hurtownię pod marką Supeco
Strategia omni-channel Carrefoura miała kluczowe znaczenie dla rozwoju konceptu Supeco na polskim rynku. Sklepy Supeco łączą formaty dyskontu i hurtowni i są otwarte zarówno dla osób fizycznych, jak i firm prowadzących działalność w handlu lub sektorze HORECA. To świetna okazja dla każdego, kto szuka wysokiej jakości produktów w przystępnych cenach. Istnieje również możliwość zakupu hurtowego.
Carrefour jako sieć omnikanałowa chce oferować swoim klientom w Polsce najbardziej różnorodne możliwości zrobienia zakupów. Tym samym do naszej oferty hiper- i supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego, dołącza na stałe nowy format – marka Supeco o charakterze hurtowo-dyskontowym z szeroką i różnorodną ofertą skierowaną także do klientów biznesowych – mówi Christophe Rabatel, Prezes Carrefour Polska.
Sprawdź najnowsze gazetki promocyjne sklepów w Polsce na stronie blix.pl
Carrefour rozwija obecnie Supeco, które wpisuje się w strategię omni-channel. Sklepy stanowią połączenie hurtowni i dyskontu i są dostępne zarówno dla klientów biznesowych, jak i indywidualnych. Supeco posiada szeroki asortyment produktów w atrakcyjnych cenach, a także oferuje zakupy hurtowe.
Supeco oferuje zarówno produkty paczkowane, jak i świeże, a także chemię gospodarczą, kosmetyki, alkohol. Ponieważ sklep ma uproszczone środki trwałe, większość towarów można kupić na paletach lub regałach wysokiego składowania, tak jak w sklepach typu cash & carry. Klienci mogą również zakupić świeże produkty z konwencjonalnych lad, jak również warzywa czy owoce.